9 Eylül 2014 Salı

Kurban bayramı çekilişi

Herkese Merhaba :)


Sizlere yeni bir çekiliş haberini duyurmaktan son derece mutluyum .
 www.jimoda.com la birlikte  88 Color Tropical Matte Eyeshadow paleti sizlere hediye veriyoruz. 

Çekilişimiz  2 Ekim 2014 de sona erecektir. 







Gelelim çekiliş şartlarıma......

Tek zorunlu şartım blogumu takip etmeniz.

Ayrıca:

Çekilişimi blogunuzda resimli olarak paylaştığınızda + 1 hak 
Beni  twitter ekleyip çekilişimi twiter hesabınızda duyurursanız +1 hak
Beni   instagram  ekleyip, çekilişimi instegram hesabınızda resimli olarak paylaşırsanız +1 hak elde edeceksiniz.
Beni   facebook  ekleyip, çekilişimi facebook hesabınızda resimli olarak paylaşırsanız +1 hak elde edeceksiniz.


Blogumu takibe aldıktan sonra bu postun altına blogumu hangi isimle takip ettiğinizi, mail adresinizi yazmayı ve paylaşım linklerini eklemeyi unutmayın.

 Sadece 1 kazanan kişi olacak  ve kargo ücreti bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder